Zlaté pivo „GUL SNÖ“

Vánoce patří z hlediska televizní, radiové a celkové reklamy mezi nejkreativnější období v roce. Reklamní kampaně jsou připravovány zpravidla již od září či poloviny roku, a většina firem se snaží v marketingu překvapit své zákazníky, popřípadě získat nové tematicky laděnou kampaní. V některých oborech to jde lehce a v jiných je to trošku horší. Pokud vlastníte například výrobnu hraček, zaměření na děti takový problém není.

Ovšem pokud vlastníte třeba pivovar, nastavit správnou reklamní kampaň s vánoční tématikou už problém být může. Jeden z nejstarších Stockholmských minipivovarů – Pang Pang, na to jde ovšem chytře. Místo toho aby propagoval svojí značku, etiketu, propaguje vnitřek svého nového piva GUL SNÖ – které lze přeložit jako „žlutý sníh“. Už jen samotný název piva zaručuje mírnou publicitu a nejeden úsměv na tváři.

Pivo nabídne příchuť badyánu, hořkého pomeranče a hlavně 23K zlata! To je v nápoji obsaženo formou zlatých vloček a jak sama společnost říká, jedná se o „Žádný kurva falešný zlato, ale autentický německý 23K zlato!“. Celý nápoj má na české poměry vyšší podíl alkoholu, konkrétně 7,9%. Podíl alkoholu nebyl vybrán náhodně, ale pokud se podíváte do periodické tabulky, zjistíte, že zlato je prvek označen číslem 79.

Svérázná propagace minipivovaru Pang Pang funguje takto již několik let a nutno říci že má úspěch. Jak sami říkají, rádi zprostředkovávají zážitek nad rámec klasického vkusu. Zlaté pivo GUL SNÖ vznikne v omezené sérii 1900 kusů a k prodeji je již od 6.12.2014. Pokud máte chuť na skutečně nevšední zážitek, dejte na slova výrobce: „Nejez žlutý sníh, kámo. Vypij ho!“zlate pivo pang pang gul sno

Koukněte také na

Jan Becher − Pernod Ricard oficiálním distributorem irské single pot still whiskey REDBREAST

Společnost Jan Becher − Pernod Ricard se stala oficiálním distributorem nejprodávanější irské single pot still …

Napsat komentář