Sandra Choi, kreativní ředitelka společnosti Jimmy Choo popisuje novou kolekci Spring Summer 2016 jako: optimistickou, povzbudivou, a díky mixu starých a nových stylů také vysoce elegantní. A musíme uznat, že i zvolené exteriéry pro focení dodávají kampani neopakovatelnou atmosféru.
Celou reklamní kampaň nafotil Cass Bird, známý fotograf působící hlavně v New Yorku a fotící převážně pro lifestylové magazíny jako GQ, Out, New York Times Magazine nebo Rolling Stone. Jako ideální lokalita byla zvolena Kalifornie, kde jinde totiž získáte nádhernou azurovou oblohu s příjemným slunečním světlem.
V této kampaní stojí po boku amerického „drsného“ modela Davida Alexander Flinnze ultra sladká dánská modelka Nadja Bender. Lze snad i říci, že dokonalý pár byl zrozen. Tedy alespoň pro tuto kampaň, která cílí převážně na mladé lidi.
Zdá se, že Nadja je pro kolekci Jimmy Choo jako stvořena. S lehkostí jakou nosí každou část outfitu nám přijde, že se s tímto oblečením již narodila. Ale mezi nejvýraznější prvky nové kolekce SS 2016 určitě patří obuv.
Například sandály „vytažené“ až ke kolenům nebo kotníkové, v tomto případě spíše „nadkotníkové“ boty s trojúhelníkovou horní částí lemu. Je jasné, že pokud nejste stylistka nebo nemáte velkou sebedůvěru, tyto boty si prostě nevezmete. A to je také účelem této nové kolekce.
Celá kampaň Jimmy Choo Spring Summer 2016 zachycuje obraz moderní ženy: sebevědomé, která ví co chce a zároveň neuvěřitelně sexy s osobní stylem.
Jimmy Choo spolupracuje s New Yorskou kreativní agenturou Laird + Partners vůbec poprvé, ale sami můžete posoudit, že se spolupráce více než podařila. Celá kolekce bude v prodeji již od března a přísaháme, že „naživo“ v obchodě vypadá ještě mnohem lépe.